Inicio > sobre mí > Eighteen

Eighteen

Doncs sí… Alguns ja s’han avançat a felicitar-me pel blog, però volia escriure una entrada, dedicada a la meva majoria d’edat. Per fi, avui faig els 18.

De moment està sent un dia força estrany, però ja estic acostumat a que el dia del meu aniversari em passin coses, XD. Així que ara em toca acabar de disfrutar del dia i de la nit. I demà a començar la meva vida adulta…

Sona: Teenage Bottlerocket – Wasting Time

PD: “Disfrutar” existeix en català? Perquè el diccionari del Firefox me la marca com a desconeguda…
PD2: Segueix pendent el meu primer anàlisis, Wii Fit.

Categorías:sobre mí
  1. Ale
    20/07/2008 en 17:37

    Doncs no, disfrutar no existeix. En català és “gaudir”. PD: He vingut dirigit del blog de l’uzu i tal xD

  1. No trackbacks yet.

Comenta

